4 lucruri pe care fiecare femeie însărcinată ar trebui să le știe

Articol realizat de redacția Creative Art Copywriting cu informații din surse deschise. Acest articol nu a fost revizuit de un specialist. 

Pentru femeile care sunt deja însărcinate, precum și pentru cele care doresc să rămână însărcinate, sănătatea este aspectul cel mai important. Niciodată nu este prea devreme pentru a începe să vă pregătiți corpul, mintea și casa. Mai ales dacă stilul general de viață este unul haotic și dezechilibrat, decizia de a rămâne însărcinată sau faptul că sunteți deja însărcinată atrage nevoia unui stil de viață mai echilibrat, mai liniștit și mai sănătos.

Sunt nenumărate aspecte care trebuie puse la punct în ceea ce privește regimul alimentar și stilul de viață al unei femei însărcinate, dar ceea ce ne-am propus în acest articol să punem punctul pe i asupra unora dintre cele mai importante criterii care ar putea juca un rol-cheie în sănătatea fătului:

Rolul vitaminei D în timpul sarcinii. Datele arată că cel puțin 80% dintre femeile însărcinate prezintă o deficiență de vitamina D, așa că este vital ca toate femeile însărcinate să știe de ce este atât de importantă această vitamină. De-a lungul timpului, specialiștii au efectuat studii care arată că atunci când se atinge un nivel de vitamina D de 40-60 / ml, riscul de naștere prematură se diminuează cu 40-60%. Din acest motiv, foarte multe suplimente de vitamina D sunt prevăzute cu etichete care înștiințează consumatorii de asocierea dintre vitamina D și nașterile la termen. Prin urmare, vitamina D este esențială pentru o sarcină sănătoasă și pentru o naștere la termen. Expunerea la soare ne oferă cea mai mare cantitate de vitamina D, existând totuși și câteva alimente care conțin vitamina D sau care sunt fortificate cu vitamina D. Femeile însărcinate sunt totuși sfătuite să opteze pentru suplimente alimentare de vitamina D pentru a beneficia de cantitatea zilnică necesară.

Atenționări privind alcoolul în timpul sarcinii și după naștere. După cum puteți bănui, alcoolul trebuie evitat complet în timpul sarcinii, deoarece se poate deplasa până la placentă și poate fi toxic pentru fătul care se dezvoltă. Expunerea prenatală la alcool este principala cauză prevenibilă a defectelor de naștere în întreaga lume. De asemenea, mamele ar trebui să fie precaute cu privire la consumul de alcool în timpul perioadei de alăptare. Deși alcoolul nu ajunge direct în laptele matern, este mai bine ca mămicile să fie prudente, dată fiind dezvoltarea rapidă a creierului copilului în primul an de viață.

Importanța dietei alimentare echilibrate în timpul sarcinii. Este important să discutați cu medicul înainte de a urma un plan alimentar specific dacă sunteți însărcinată. În timpul celui de-al doilea și al treilea trimestru, este indicat ca mesele să fie în medie mai bogate cu 400 de calorii. Dacă nu puteți mânca mai mult la fiecare masă, atunci încercați să includeți gustări nutritive între mese. Puteți depozita tot felul de gustări în cutii pentru torturi, cum ar fi biscuiți sărați, foccacia de casă, brioșe, plăcinte cu fructe sau plăcinte sărate care rezistă la frigider și care sunt delicioase și peste trei zile. Astfel de gustări vă ajută să îndepliniți necesarul zilnic de calorii.

Veganism și sarcină. Dacă în prezent respectați un stil de viață vegan, s-ar putea să aveți îngrijorări în privința modului în care veganismul vă poate afecta copilul. Dieta vegană poate fi sănătoasă atât pentru mămică, cât și pentru copil, cu condiția de a include în dietă toți nutrienții potriviți. În general, persoanele care nu includ carne sau subproduse de origine animală în dietele lor tind să prezinte deficiențe de vitamina D, B12, fier, iod, zinc și calciu, și asta pentru că dieta vegetală este destul de săracă în aceste vitamine, iar mai apoi, corpul nici nu absoarbe prea bine aceste vitamine dacă provin din surse vegetale. Pentru a vă asigura că bebelușul primește cantități adecvate din toți nutrienții de care are nevoie, medicii recomadă mamelor vegane să își alăpteze bebelușii și după împlinirea vârstei de 1 an.

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Distribuie 0

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *